23122020 Mereka memberikan Borang Permohonan Pindaan Amaun i-Sinar. Amaun pindaan adalah berdasarkan kelayakan maksimum pengeluaran semasa.


I Sinar 6 Cara Tukar Amaun I Sinar Rm10k Secara Online Menggunakan I Akaun My Kerja

12032021 Kenapa butang TERUSKAN semasa permohonan pindaan i-Sinar tidak boleh dibuat.

Borang pindaan i sinar. Masalah sistem belum stabilSila buat permohonan dari masa ke masa. Klik butang Teruskan untuk meneruskan proses. Melalui Borang Permohonan Pindaan ISinar Ahli boleh terus mana-mana cawangan KWSP yang berhampiran untuk mendapatkan Borang Permohonan Pindaan Amaun iSinar.

Oleh hal demikian ahli boleh mengikuti perkongsian tatacara pindaan semula amaun i-Sinar tersebut di bawah. 8032021 Untuk membuat pindaan anda boleh terus ke Portal Rasmi Isinar di isinarkwspgovmy dan klik pada Pindaan Pengeluaran. 1Sila layari portal i-Sinar httpsisinarkwspgovmy.

PERTAYAAN MASA TALIAN TELEFON i-SINAR KWSP PEMBAYARAN INTERIM i-SINAR. Melalui Borang Permohonan Pindaan i-Sinar. Paparan pindaan telah diterima dipaparkan dan permohonan pindaan tersebut diproses dalam masa 5 hari.

Masukkan nombor kad pengenalan dan nombor telefon. CARA TUKAR AMAUN PENGELUARAN I SINAR. Pihak cawangan akan menghantar borang yang sudah siap diisi ke ibu pejabat KWSP.

Pindaan amaun i sinar kwsp. 3032021 Ahli diberi kelonggaran untuk membuat pindaan pada butiran permohonan seperti. 8032021 Bagi pindaan maklumat bayaran tekan tanda Betul pada maklumat bayaran.

Menurut pegawai yang bertugas pemohon dinasihatkan untuk mengisi borang ini dan serahkan semula kepada cawangan. Pilihan pindaan ini hanya dibenarkan dibuat sekali sahaja. Melalui portal i-Akaun pastikan sudah daftar i-Akaun Borang Permohonan Pindaan Amaun i-Sinar boleh didapati di mana-mana cawangan KWSP terdekat.

Baca satu-satu maklumat yang diminta sebelum. Ramai ahli yang telah tersilap memasukkan amaun pengeluaran isinar terutamanya untuk amaun jumlah pengeluaran bulan pertama kerana terlalu tergesa gesa semasa mengisi borang permohonan. Panduan berikut merupakan perkongsian oleh saudara Douglas Gerunsin di Facebook.

Ahli boleh terus ke mana-mana cawangan KWSP yang berhampiran untuk mendapatkan Borang Permohonan Pindaan Amaun i-Sinar. Semakan Status Pindaan i-Sinar. 15022021 2 Kemaskini.

Kumpulan Wang Simpanan Pekerja isinarkwspgovmy Kesilapan Permohonan i-Sinar MAKLUMAT LANJUT. Jumlah Pengeluaran i-Sinar Dan Jadual Pembayaran Maksimum Selama Enam Bulan. 6032021 CARA TUKAR MOD BAYARAN i-SINAR.

Berikut adalah cara tukar amaun pengeluaran i-Sinar secara online. Untuk makluman ahli KWSP boleh membuat pindaan jumlah pengeluaran i-Sinar pada 8 Mac yang lepas jika ahli tersebut telah tersilap membuat ketetapan jumlah yang ingin dikeluarkan. Categories INFO PERMOHONAN Tags 03-8922 4848 Cara Hubungi Telefon i-Sinar KWSP bagi menyelesaikan Kesilapan Permohonan i-Sinar Cara membuat pindaan permohonan Cara menyelesaikan Kesilapan Permohonan i-Sinar Dokumen sokongan Facebook.

Melalui borang permohonan pindaan isinar. Pindaan bagi amaun pengeluaran hanya boleh dilakukan SEKALI sahaja. Sekiranya permohonan pindaan amaun i-Sinar diluluskan bilakah amaun baharu itu akan berkuatkuasa.

Untuk buat secara online jemput baca panduan kemaskini i-Sinar secara online. Pilih akaun bank dan masukkan nombor akaun bank yang baharu. Nombor Ahli KWSP Sila isikan Nombor Ahli KWSP anda yang sah.

Disebabkan situasi yang tergesa-gesa semasa mengisi borang permohonan ramai ahli KWSP yang telah tersilap memasukkan amaun pengeluaran terutamanya pada bulan pertama. Jika nak dapatkan kerja cepatboleh daftar portal MyFutureJobssenang je cara register. TATACARA PINDAAN AMAUN i-SINAR KWSP.

Telefon dan lengkap alamat terkini dan tukar. Sila isikan Nombor Telefon Bimbit anda yang sah. 8032021 Pilihan pindaan ini hanya dibenarkan dibuat sekali sahaja.

Membantu anda bertahan ketika krisis COVID-19. Berdasarkan FAQ i-Sinar yang terkini oleh KWSP ahli boleh memohon untuk meminda amaun pengeluaran i-Sinar walaupun sekiranya permohonan anda telah diluluskan tertakluk kepada syarat berikut. Pindaan amaun i sinar kwsp.

Jumlah Pengeluaran i Sinar Serta Jadual Pembayaran Maksimum selama enam bulan akan kekal seperti sebelum ini iaitu. 3012021 Oleh itu ahli boleh mengikuti beberapa cara yang membolehkan pindaan semula amaun i-Sinar tersebut seperti dibawah. Tarikh Permohonan Tukar Amaun iSinar.

Pergi ke laman httpsisinarkwspgovmy Klik PINDAAN PENGELUARAN. Berikut ialah beberapa cara lain yang boleh digunakan iaitu. 2Klik PINDAAN PENGELUARANdipaparkan nota pentingsila baca dengan teliti.

Tarikh akhir ahli KWSP boleh membuat permohonan pindaan maklumat pengeluaran dan pembatalan i-Sinar adalah sebelum 31 Disember 2021. Tukar amaun i-Sinar guna borang pindaan KWSP. Sahkan nombor OTP yang dihantar ke nombor telefon.

Bagi ahli yang masih belum memohon iSinar kami sarankan anda isi borang dengan penuh cermat dan teliti. Jika anda menukar mod bayaran i-Sinaranda boleh menukar mod bayaran i-Sinar anda bermula 8 Mac 2021. Ramai ahli yang telah tersilap memasukkan amaun pengeluaran isinar terutamanya untuk amaun jumlah pengeluaran bulan pertama kerana terlalu tergesa gesa semasa mengisi borang permohonan oleh itu ahli boleh mengikuti beberapa cara yang membolehkan pindaan semula amaun i sinar tersebut seperti dibawah.

Amaun pindaan adalah berdasarkan kelayakan maksimum pengeluaran semasa permohonan asal dibuat. 6022021 CARA 1. Semakan status iSinar boleh dibuat bermula esok 4 Januari 2021 nanti.

Semakan Status Pindaan i-Sinar kini boleh disemak mulai 18 Mac 2021. Terdapat rekod pindaan yang telah didaftarkan dengan Nombor PasportMyKAS yang sama. 7032021 Syarat Tukar Amaun iSinar.


Info Kwsp Anda Tersilap Letak Jumlah Pengeluaran Ikuti 6 Langkah Tetapkan Semula Permohonan Pengeluaran Rm10 000 Kwsp