Kalau ada dokumen yang tidak mencukupi anda boleh SKIP sahaja. Bermula 4 Julai 2017 CIDB memperkenalkan sistem permohonan atas talian yang baru iaitu Sistem Pengurusan Maklumat Setempat bagi meningkatkan kecekapan perkhidmatannya.


Cidb Miri Halaman Utama Facebook

O Kontraktor Elektrik o Kontraktor Perkhidmatan Elektrik o Pengilang Papan Suis o Kontraktor Papan Tanda Elektrik o Unit Pendawaian Persendirian o Kontraktor Pembaikan Elektrik LOGIN PENGGUNA 1.

Borang cidb senarai semakan untuk permohonan baru. SENARAI SEMAK PERMOHONAN BARU KOPERASI DAN LAIN-LAIN PERMOHONAN PENTAULIAHAN PENYEDIA LATIHAN KURSUS INDUKSI KESELAMATAN DAN KESIHATAN BAGI PEKERJA BINAAN Bayaran Yuran proses Borang permohonan pentauliahan Penyedia Latihan SICWTR1 NEW Pin 116 diisi lengkap. Senarai Semak Permohonan Pekerja Asing Senarai Semak Permohonan Pengambilan Pekerja Asing. Pengguna Klik pada Registration pada Menu Utama Klik pada NEW PPK REGISTRATION Sistem 2.

SEMAKAN PEMOHON SEMAKAN JABATAN KAWALAN BANGUNAN Ada Tiada Tidak Perlu Ada Tiada Tidak Perlu Catitan 1. Borang hendaklah ditandatangani oleh Pengarah dan dilengkapi dengan Cop Syarikat 4. Seterusnya permohonan akan disemak oleh pegawai CIDB.

Fi Proses RM 5000 3. Jika tiada perubahan kepada permohonan anda tidak tukar job tittlebidang biasanya ianya agak mudah. Muatnaik dokumen mengikut jenis format fail yang dibenarkan.

O Permohonan Pendaftaran Kontraktor Baru o Semakan Status Permohonan Pautan kepada permohonan yang sama boleh digunakan untuk permohonan bagi kategori kontraktor berikut. Pendaftaran Syarikat Konsortium atau Usahasama. SENARAI SEMAK DOKUMEN YANG DIPERLU DISERTAKAN a Satu 1 gambar berukuran pasport b Borang permohonan Pentauliahan Pengurus Binaan yang diisi dengan lengkap c Satu 1 salinan Kad Pengenalan d Satu 1 salinan Kad Pendaftaran Personel Binaan yang masih sah tempoh laku e Resume pemohon yang telah disahkan f Salinan Sijil Akademik.

SENARAI SEMAKAN DOKUMEN-DOKUMEN SOKONGAN YANG PERLU DISERTAKAN UNTUK PERMOHONAN LESEN BARU BAS PERSIARAN Ditanda oleh pemohon Untuk Kegunaan Pejabat 1. Sebarang perubahan PPK hendaklah dibuat bersama SPKK kecuali perubahan tambah pengkhususan. Klik pada pautan Muatnaik Dokumen Aktiviti Program.

Surat permohonan daripada pihak ArkitekPelukis Pelan Berdaftar 2. Borang Permohonan Pendaftaran Kontraktor Kerja PembinaanTempatan SSPK 1RoC Borang CIDB 1Roc2015. Baru Pembaharuan Pendaftaran Semula dan Perubahan gred Tambah Kategori.

Setelah siap mengisi borang tandakan ruangan PENGAKUAN dan tekan pada butang HANTAR PERMOHONAN. KOD SUB KOD BIDANG BEKALANPERKHIDMATAN MODAL RM 02 0201 Mesin-Mesin Pejabat 1000000 0300 Perkakas Eletrik 14 0100 Bahan Binaan 3000000 16 0101 Basikal 5000000. Borang yang telah lengkap diisi.

Pengguna Klik pada Registration pada Menu Utama Klik pada NEW PPK REGISTRATION Sistem 2. Pihak CIDB akan membuat semakan terhadap permohonan anda. Pastikan borang permohonan diisi dengan lengkap dan cetak Slip Penerimaan Pendaftaran untuk dikemukakan bersama dokumen sokongan seperti senarai semak di bawah dalam tempoh 7 hari dari tarikh permohonan ini dan hantarkan ke Bahagian Perumahan atau salah satu.

Pengguna Pilih Pendaftar Organisasi Klik NEXT. 11 PERMOHONAN BARU PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR PPK Urus niaga ini membolehkan kontraktor melaksanakan permohonan baru perakuan pendaftaran kontraktor PPK. Walau bagaimanapun sekiranya melibatkan pertukaran alamat dan pembayaran belum dilakukan personel wakil syarikat boleh memaklumkan kepada CIDB untuk membuat pembatalan permohonan terdahulu bagi membuat permohonan yang baru.

3 Senarai permohonan untuk muatnaik dokumen aktiviti program 1. Salinan Kad Pengenalan Ahli Lembaga. Cukup seorang sahaja Senarai.

Borang permit kelulusan Buku Pelan Setaralulus Lampiran A Tambahan ubahsuai baru LJT 3. Untuk pembaharuan renew anda perlu mengisi beberapa borang dan upload dokumen yang berkenaan. Notifikasi email akan dihantar ke email pemohon.

Borang Senarai Semak Permohonan Pendaftaran Baru Kenderaan Perdagangan Selain e Daftar JPJ K1G Borang Tempahan Nombor Pendaftaran Pindaan 2 2009 Kelulusan Khas MV10B Borang Tempahan Nombor Pendaftaran Kenderaan Secara Pilihan MV10A. 11 PERMOHONAN BARU PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR PPK Urus niaga ini membolehkan kontraktor melaksanakan permohonan baru perakuan pendaftaran kontraktor PPK. Sijil Pendaftaran Syarikat Perniagaan - Form 9 24 49 atau Form B D Terkini dan disahkan dalam tahun semasadicetak SSM beserta Resit Bayaran pengesahan berkenaan atau.

Surat akujanji dari pemilik Lampiran B Tambahanubahsuai baru 4. Senarai kursus kad hijau cidb miri untuk semakan senarai kursus dikawasan anda sila layari cimscidbgovmy untuk mendaftar sila layari cimscidbgovmy. SENARAI SEMAKAN UNTUK PERMOHONAN.

Borang 1 Subperaturan 31. 10 PENDAFTARAN BARU 20 KEMASKINI MAKLUMAT 11 Borang Permohonan 21 Pertukaran Alamat Syarikat 12 Salinan Sijil Pendaftaran SSM 211 Surat Permohonan Kemaskini 121 SDN. 13 Salinan Sijil Pendaftaran KKMPKKCIDB 221 Surat Permohonan Kemaskini a.

Sehubungan dengan itu semua urusan yang berkaitan pendaftaran personel binaan hanya boleh dilakukan sekiranya mempunyai akses pengguna CIMS seperti berikut. 10 senarai semak kehendak-kehendak am bagi mengemukakan permohonan pelan bangunan untuk tambahan ubahsuai pada rumah kediaman sediada rumah 1 tingkat kepada 1 ½ tingkat ke jabatan kawalan bangunan mpkl 20 lain- lain borang - 21 borang a 22 permohonan permit kelulusan pelan. Modal minimum permohonan baru Sijil PUKONSA Kontraktor Bekalan Perkhidmatan adalah sebanyak RM 5000 kecuali bagi kod bidang seperti dalam senarai di bawah.


Macam Mana Nak Buat Kad Hijau Cidb Baru Renew Macam Mana