SALINAN YANG DISAHKAN BENAR. DBorang Pengesahan Majikan ePas masuk Pelajar UiTM kampus Shah Alam sahaja.


Permohonan Online Sesi Ke 2 Kemasukan Program Diploma Uitm Asasi Undang Undang Uitm Dan Sarjana Muda Sains Kepujian Senibina Bagi Lepasan Spm Setaraf Dan Penerapan Pra Diploma Bagi Tahun 2018 2019 Mypendidikanmalaysia Com

Keputusan permohonan boleh disemak melalui httpsiis-icepsuitmedumyregister Pilihan Program Kemasukan Program 1.

Borang tawaran kemasukan uitm. Pemohon hendaklah sentiasa melayari portal UiTM untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai tarikh keputusan UiTM. Contohnya pelajar daripada Diploma Perakaunan boleh melanjutkan pengajian dalam Sarjana Muda Undang-Undang. Soalan Lazim FAQ UiTM.

Salinan Kad Pengenalan dan Sijil Kelahiran Pemohon yang telah disahkan 5. Tidak perlu lagi membuat surat jika ingin bertukar ke universiti seperti mana universiti yang lain. Menerusi makluman semakan keputusan sesi 2021 2022 boleh disemak bermula tarikh yang dinyatakan di bawah.

Terdapat 72 program diploma yang ditawarkan kepada pelajar lepasan SPMSetaraf. 603 5544 2203 Emel. Salinan Kad Pengenalan dan Sijil Kelahiran ibu dan bapa yang telah disahkan 6.

SET TAWARAN KEMASUKAN KE INTEC Anda seharusnya menerima tiga 3 dokumen berikut- 1. Borang Maklumat Pelajar Baru 3. Untuk makluman anda permohonan UITM sesi Mac 2019 bakal dibuka pada bulan Oktober 2018.

Semakan terkini di Portal Kemasukan Pelajar UiTM adalah semakan keputusan tawaran untuk Program Diploma Asasi dan Ijazah Sarjana Muda untuk kemasukan ke UiTM ambilan sesi 2021 2022. Permohonan Kemasukan Ke Program Pra Diploma PPT UiTM Sesi 1 20212022 Oktober 2021 akan menggunakan sistem permohonan secara dalam talian. SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KE UITM.

Kampus Program 2. Permohonan ini dibuka bagi anda yang ingin melanjutkan pengajian samada ke peringkat sarjana muda penerapan professional PLK Setara Sepenuh Masa. SYARAT-SYARAT TAWARAN KEMASUKAN KE INTEC Tawaran kemasukan ke INTEC adalah tertakluk kepada perkara-perkara berikut- 1.

Laman ini menawarkan pelbagai maklumat yang berkaitan dengan tawaran kemasukan ke UiTM. Surat tawaran kemasukan dari penaja INTEC. Anda bercita-cita menjadi Pengurus Ladang Agrologis Saintis Agro atau menjadi usahawan tani usahawan akuakultur usahawan agro makanan dan banyak lagi.

Borang Pendaftaran Pelajar Baru Sepenuh Masa 2. Pastikan anda membaca setiap arahan yang tertera pada Borang Permohonan. Menerusi Portal Rasmi UITM permohonan UITM ambilan Januari 2019 telah dibuka dibuat secara online mulai 9 Julai 2018 sehingga 27 Ogos 2018.

Semakan tawaran kemasukan ke UiTM boleh dibuat secara online menerusi laman web httpsonlineuitmedumy. Kampus Maklumat Pemohon No KP Baru E-Mail NURHIDAYYAHZAIDIGMAILCOM Nama Tel 017654005 Tarikh Lahir Negeri Lahir Negara Lahir. Sila pastikan anda membuat semakan keatas maklumat yang telah diisi dalam borang permohonan.

Berita baik kepada lepasan SPM Setaraf dan sesiapa sahaja yang mempunyai minat dalam bidang perladangan dan Agroteknologi. Borang Biodata Peribadi Staf Warganegara 5. Salah satu keunikan UiTM adalah pelajar juga boleh melanjutkan pengajian diperingkat Sarjana Muda dalam bidang yang berlainan dengan bidang semasa pengajian diploma.

Tempoh proses borang lengkap dan layak. Surat Tawaran cetakan dari laman web Empat 4 salinan perlu disediakan 4. Pastikan anda telah mempunyai No Slip BSN Slip BSN 2.

F Surat Tawaran sila simpan salinan surat tawaran ini untuk rujukan peribadi pelajar dan dibawa pada hari pendaftaran Sila bawa DOKUMEN ASAL. This is the integration system for studentstaff of iCEPS. 17062021 Khamis - 23072021.

Borang Permohonan Pensyarah Selepas Bersara Paksa. For technical support please contact us at supportineduitmedumy. Portal Kemasukan Pelajar Universiti Teknologi MARA.

Permohonan UiTM Sesi 2 2021-2022 Online Kemasukan Mac Borang kemasukan ke universiti teknologi mara sesi ambilan 2 2021-2022. Application Form Academic UiTM. Selain UITM terdapat Universiti Awam yang lain menawarkan second intake iaitu UTM UM UTHM UPSI dan UPM.

Berikut dikongsikan cara permohonan kemasukan ke UiTM ambilan sesi Mac 2019. Buku panduan pendaftaran pelajar baru. Please login to use this system.

Permohonan yang dibuat selepas tarikh tutup akan diproses untuk sesi kemasukan yang akan. Di sini anda dapat menyemak status permohonan anda untuk mengikuti program-program yang di tawarkan oleh UiTM. Pelajar yang memenuhi syarat kemasukan UiTM boleh mengambil peluang ini.

Sekiranya anda menerima tawaran melanjutkan pengajian di UITM tetapi berhasrat untuk menukar kursus pengajiankampus UITM atau mod pengajian antara UITM dengan UITM yang lain ada borang khas yang perlu diisi untuk membuat permohonan. Portal Kemasukan Pelajar Universiti Teknologi MARA. Tawaran Program Pra-Diploma Agroteknologi UiTM Kemasukan Oktober 2021.

HEBAHAN SURAT TAWARAN RAYUAN BAGI LEPASAN SPM PROGRAM ASASI DIPLOMA SESI 12021 PERMOHONAN MELALUI UPU ONLINE. Borang Biodata Peribadi Staf Bukan Warganegara 6. Sila pastikan maklumat diisi dengan tepat dan betul.

Lampiran-lampiran tambahan jika berkaitan. Universiti Teknologi MARA 40450 Shah Alam Selangor No Telefon. Pastikan anda menekan butang SETERUSNYA bagi menghantar borang permohonan.

Universiti Teknologi MARA UiTM Cawangan Kelantan Bukit Ilmu 18500 Machang Kelantan Darul Naim Malaysia webmediakelantanuitmedumy Tel. Selepas semua penjelasa terperinci mengenai panduan permohonan online kemasukan ke UiTM untuk maklumat tambahan di bawah adalah soalan-soalan lazim yang sering ditanya. Pihak UiTM berhak menolak permohonan sekiranya maklumat yang diisi didapati tidak benar.

BORANG PERMOHONAN ONLINE Nota. Borang Permohonan Pemeriksaan Perubatan Untuk Pelantikan Ke Dalam Perkhidmatan Awam. Panduan Sebelum Membuat Permohonan.

A Borang Permohonan Atas Talian Online - Yang telah dicetak. Untuk makluman keputusan kemasukan ke UiTM ambilan Mac 2021 dijangka akan diumumkan pada bulan Januari 2021.


Borang Permohonan Pertukaran Kampus Pdf