Skpmg2 standard 4 2018 smk indahpura 1 pengenalan mulai 2018. Hal ini dapat membantu guru tentang apakah perincian.


Borang Pencerapan Guru Leriko

Bab kelima pula melibatkan penilaian pdp dan kepimpinan guru.

Borang pencerapan guru. Pernyataan Standard Guru berperanan sebagai pemudah cara dalam pembelajaran dan pengajaran PdPc yang berkesan untuk memperkembangkan potensi murid secara menyeluruh dan pencapaian murid pada tahap optimum secara berterusan. Oleh itu adalah lebih jelas untuk mengetahui apa yang. Walau bagaimanapun penggunaan borang SKPM 2010 memerlukan pemahaman yang lebih untuk menggunakannya.

4 dari 7 tajuk. Standard 4 pdpc skpmg2 pretty flip pdf anyflip anyflip. STANDARD KUALITI PENDIDIKAN MALAYSIA 2010 PENCERAPAN PP GURUNAMA GURU NOKPNAMA SEKOLAH KOD SEKOLAH TARIKHMATA PELAJARAN MASA TAHUNTING.

Berikut merupakan borang pdpc standard 4 untuk digunakan bagi menilai diri guru. Salam sejahtera untuk makluman semua guru borang pencerapan kendiri dan borang keberhasilan guru saya dah kongsikan dalam telegram sekolah. 11BORANG PENSKORAN PDPC SEKOLAH standard 4 SKPMg2pdf.

Borang Pencerapan Skpmg2 Standard 4. Kriteria Kritikal NO ASPEK ITEM ASPEK 41 Penglibatan KK Murid SKOR 6 5 4 3 2 1 42 Penguasaan KK Pembelajaran SKOR Murid 6 5 4 3 2 1 43 Hasil Kerja KK Murid f43 Hasil Kerja Murid SKOR 6 5 4 3 2 1 44 Perancangan KK dan SKOR Persediaan Guru 6 5 4 3 2 1 4. _____ nama sekolah nama guru opsyen guru gred guru subjek masa kelas tarikh hari bilangan murid kehadiran murid pembelajaran dan pengajaran diisi berpandukan skala skor yang dilampirkan no.

Puan Nor Fadhilah binti Mohd Sharif pada setiap bulan sebelum 5 haribulan. PENCERAPAN PdPc - SKPMg2. Borang pdpc guru standard 4 aliran perdana.

Borang penskoran pdpc sekolah 1. Pencerapan Kendiri Keberhasilan. Pencerapan dengan menggunakan borang SKPM standard 4 merupakan pencerapan yang melihat kepada hasil dan kualiti pengajaran guru.

STANDARD KUALITI PENDIDIKAN MALAYSIA PENCERAPAN PP GURU NAMA GURU. Borang penskoran pdpc sekolah 1Standard 4 skpmg2 pembelajaran dan pemudahcaraan menekankan kepada peranan guru sebagai perancang pengawal pembimbing pendorong penilai dan murid sebagai pembelajar aktif dalam pembelajaran dan pengajaran yang berkesan untuk memperkembangkan potensi murid secara menyeluruh dan pencapaian murid. Jangan lupa share kepada kawan2 ya pada group whasapp dan telegram.

Bagi item ini guru perlu sertakan borang pemantauan atau pencerapan pdp guru oleh pentadbir. Borang pencerapan pembelajaran dan pengajaran pdp sman pahang tandatangan pencerappemantau. Ia juga akan disemak dan dipantau oleh pegawai dari PPDJPNKPMJNJK.

BIL MURID DESKRIPSI UMUM SKOR 6 4 DAN 2 BAGI ASPEK 41 - 43 SKOR 6 Semua kekuatan yang dihuraikan dalam deskripsi skor 5 dipenuhi. Sila isi jumlah tajuk latihan yang telah dibuat oleh guru setakat tarikh dicerap. GB saya bercadang menggunakan e borang semasa pencerapan guru-guru.

Aspek aspek kriteria kritikal. Pencerapan guru _skpm_2010_. Contoh seperti dalam gambar.

STANDARD 4 PEMBELAJARAN DAN PEMUDAHCARAAN PdPc 3. Sila isikan tarikh pelaksanaan pencerapan yang telah dilakukan terhadap buku latihan pelajar. Borang pdpc guru standard 4 pendidikan khas.

Cara mengisi borang pencerapan. Penilaian PDP Kepimpinan PBPPP. SKPMg2 2017.

Kemahiran dan tindakan yang akan diukur. Pencerapan dilakukan 2 kali dalam setahun dengan menggunakan Borang Pencerapan Pembelajaran dan Pengajaran Guru - SKPM 2010. Home Borang Pencerapan Online.

Borang Pengskoran PDPC Standard 4 Berikut adalah borang skor bagi pencerapan PDPC yang akan dibuat oleh guru sendiri dan pentadbir sekolah. Klik sahaja button share tersebut. Ikuti beberapa tips berikut yang juga turut dikongsikan oleh beberapa guru cemerlang.

Pengajaran dan pemvelajaran guru yang berkesan akan ditentukan melalui pencerapan guru oleh Guru Besar Pengetua dan pentadbir Penolong Kanan. Saya selesai menyiapkan borang pencerapan Standard 4 SKPMG2 baru- baru ini. Sama-sama bantu membantu antara satu sama lain.

Fahami dan selidik aspek dalam borang pencerapan standard 4 SKPMg2. Rujuk borang sebenar pencerapan guru. Pencerapan boleh dilakukan oleh sesiapa yang diberi kuasa mencerap oleh pentadbir sekolah.

Sekurangnya 2 atau 3 borang cerapan sepanjang tahun yang telah dicerap oleh pentadbir. Sesiapa saja boleh bina borang dengan Google Form. 54 Cadangan Kajian Lanjutan.

BORANG PENCERAPAN STANDARD 4 SKPM 2010. SMK HUTAN MELINTANG KOD SEKOLAH. Google Form sangat mudah difahami.

Sektor Pengurusan Akademik PPD Rembau memohon agar pihak pengurusan semua sekolah rendah dan menengah untuk melengkapkan borang laporan pencerapan PP guru dan dikembalikan ke PPD up. Borang pencerapan guru standard 4 skpmg2 evidens skpmg2 standard 3 1 pengurusan kurikulum sekarang ini di hujung tahun ramai guru data dan guru ict pastinya sedang sibuk memasukkan data maklumat sekolah ke dalam sistem nkra. SKOR BIL ASPEK KRITERIA KRITIKAL 6 5 4 3 Pnglibatan aktif murid membolehkan berlakunya pembelajaran 1 Penglibatan Murid berkesan.

BORANG LAPORAN PENCERAPAN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN. Item pertama adalah penilaian pdp. Maka saya pun klik-klik taip apa yang patut untuk merealisasikannya.

53 Cadangan penambahbaikan pemantauan pembelajaran dan pengajaran guru di dalam bilik darjah. PANDUAN PENSKORAN INSTRUMEN PENCERAPAN PK04 KK. Boleh dilakukan kepada borang pencerapan guru PK041 527 Keperluan guru besar guru penolong kanan mengetahui tentang mata pelajaran yang diajar bagi membolehkan mereka memantau dengan baik.


Instrumen Pencerapan P P E Cerap 2013 Pdf